ΕΛΕΎΘΕΡΗ ΜΑΘΗΣΗ.. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΙΩΠΗ..

Εκπαίδευση, προετοιμασία για τη Ζωή..
Αίσθηση Ελευθερίας..
Σκέψη ελεύθερη;
Συμμόρφωση ή Πειθαρχία;;
Κοινωνία βίαιη, διεφθαρμένη, καταπιεστική..
Σκοπός της Εκπαίδευσης: Ενθάρρυνση της Ελεύθερης Σκέψης..
Στόχος: Δημιουργία ολοκληρωμένων ατόμων..
Αντιμετώπιση της Ζωής: Στο Σύνολό της..
Μαθητές: Παγιδεύονται ανάμεσα στη δική τους επιθυμία για Ελευθερία και στις κοινωνικές απαιτήσεις για Συμμόρφωση..
Κόσμος: Τρομακτικά μπερδεμένος, αβέβαιος..
Χρειάζεται: Απόλυτη Συνειδητότητα, Επίγνωση της πολυπλοκότητας, Κατανόηση..
Δίχως Κατανόηση, μπαίνουμε στη Διαχείριση..
Δράση διχως Κατανόηση..
Νους άπειρος..
Εγκέφαλος σκλάβος της Γνώσης, πεπερασμένος, περιορισμένος, αποσπασματικός ..
Διαχωρισμός μεταξύ Νου και Εγκεφάλου ..
Εκπαίδευση Ελεύθερη από προϋποθέσεις, από την τεράστια συσσωρευμένη Γνώση της Παράδοσης..
Όραση ή Αντίληψη;;
Όραση χρωματισμένη από τη Γνώση μας , από διαμορφωμένη Πίστη, Αναμνήσεις, Προκαταλήψεις, Φόβους..
Ακοή δίχως Παρέμβαση, Ερμηνεία, Συμπέρασμα;;
Δράση βασισμένη σε Ιδέες, δέσμια του Χρόνου..
Δράση δίχως Ανταμοιβή, δίχως Ανταλλαγή..
Όλα σε μια Κίνηση..
Η Διάκριση δεν είναι Διαίρεση..
Η Μάθηση δεν είναι Συσσωρευτικη ..
Μπορεί ο Νους να είναι ποτέ Ελεύθερος, όταν η Γνώση είναι Παλιά;;
Εμπειρία ή Βίωμα;;
Αποκτάται το Βίωμα;
Όταν η Ελευθερία γίνεται μια Ιδέα, μέσα από την μηχανοποίηση του Πολιτισμού και της Κουλτούρας μας , μια μηχανική ψευδαίσθηση Ασφάλειας , επαναλαμβάνονται χρόνο με τον χρόνο Αντιδράσεις, Απαιτήσεις, Επιδιώξεις..
Χρονοδεσμευση..
Η Γνώση δεν είναι Στατική, είναι μια Κίνηση..
Η Παρατήρηση όλης της Κίνησης της Γνώσης φέρνει Ελευθερία 💖

administrator

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *